We offer fast shipping and free tune-ups!
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Garantie aanvraag procedure

Iedereen die bij Batterij Service België koopt ontvangt een factuur, bij afhalen een papieren en bij online bestellingen een digitale. Deze factuur is het garantie bewijs dus: geen factuur geen garantie.

Mocht er onverhoopt toch een probleem zijn proberen wij dit altijd z.s.m. op te lossen. Het beste kunt u dan bellen met (+31) 073-6445734 zodat wij met u kunnen afspreken wanneer u de batterij kunt brengen en dan testen wij de batterij. U kunt ook de batterij bij een ander bedrijf laten testen en dan digitaal als garantie indienen maar dan dient u onderstaande procedure te volgen. Laat u batterij altijd testen door iemand die geschikt apparatuur heeft en kennis van zaken. Er moet dus ALTIJD gemeten worden want meten is weten.

Als wij de aanvraag ontvangen hebben zullen wij direct contact met u opnemen. Mocht er iets niet duidelijk zijn of heeft u nog vragen kunt u altijd bellen met (+31) 073-6445734. Wij geven geen financiële garantie.
 
Batterij Service België
Rondenwaard 7
5236 WD 's-Hertogenbosch (Nederlandl)
[email protected]
(+31) 073-6445734

Bankrekening 1163.85.758 Rabobank  
BIC : RABONL2U
IBAN : NL56 RABO 0116 3857 58
K.V.K. 17189374
B.T.W. nummer NL816920850 B01
Batterij Service België is een onderdeel van B. Smetsers Beheer B.V.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »